2016. május 28., szombat

Ebay-es cuccok könyves bloggereknek

Az utóbbi időben eléggé rákattantam az ebayre. Most is várok néhány dolgot, és azon is gondolkoztam már, hogy valamikor hozok egy ebay-es hault (igen, mostanában igyekszem kicsit színesíteni az oldalt ilyen apróságokkal, hogy ne mindig csak könyves értékelések legyenek).
Természetesen nem csak könyves bloggereknek ajánlom ezt a bejegyzést, de miközben írtam, az volt a fő szempontom, hogy olyan dolgokat állítsak össze, amikre egy bloggernek (is) szüksége lehet.


Talán nem vagyok egyedül ha azt mondom, imádom a szép könyvjelzőket.
Pár száz forintért összesen 12 darab ilyen galaxis mintájú könyvjelzőt kaphatsz, ha meg nincs szükséged ennyire, akkor ajándéknak is szuper. (LINK)


Nagyon szeretek ilyen kis noteszokat keresgélni (nem csak ebayen), mert szerintem nagyon cukik, és feldobják a hangulatomat, ahogy rájuk nézek. Régebben nem jegyzeteltem a bloghoz, csak simán posztoltam, ami hirtelen eszembe jutott, de nemrég elkezdtem rendszerezni a bloggal kapcsolatos dolgokat, és rájöttem, hogy így sokkal jobban megy az egész. Érdemes ehhez venni egy ilyen kis noteszt. (LINK)

Rengeteg post it közül lehet válogatni az ebayen, ez például szerintem nagyon aranyos. Ajánlatos ilyeneket használni, ha te is olyan vagy mint én, és képes vagy mindig mindenről elfeledkezni. (LINK)

Na, ez meg a másik mániám. A cuki, színes tollak. Én nagyon szeretek kézzel írni, sokkal jobban, mint gépen pötyögni. Néhány ilyen színes toll pedig szerintem jó segítség a tanuláshoz is, mert szívesebben veszed elő a jegyzeteidet, ha ízléses és színes. (LINK)



Dobd fel az e-olvasódat egy színes tokkal! Ebayen ehhez is olcsóbban juthatsz hozzá, ráadásul hatalmas a választék. Már csak azt kell eldöntened, hogy egyszínűt szeretnél, vagy valamilyen mintásat. (LINK)



Lepd meg magad néhány fancuccal, megérdemled! :) Akár fanatikus Harry Potter rajongó vagy, akár a Végzet ereklyéi sorozatra vagy rákattanva, teljesen mindegy, az ebayen rengeteg olyan dolgot találhatsz, ami ezekkel kapcsolatos. Egy ilyen nyaklánc például már pár száz forintért a tiéd lehet, ingyenes házhoz szállítással. Itthon még nem láttam ilyesmit, de ha lenne is, tuti hogy ezer forint fölött lenne az ára, szóval simán megéri. (LINK1), (LINK2)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése